loading...
آموزش کلیه دروس دوم ابتدایی
واقعیت مجازی
هدست واقعیت مجازی VR Box

به دنیای واقعیت مجازی وارد شوید

سازگار با تمام گوشی های اندروید و IOS (آیفون)


کیفیت بسیار بالا، دارای 1 سال گارانتی تعویض

به همراه یک CD به عنوان هدیه شامل بازی های سه بعدی و ...

قیمت : 65000 تومان


واقعیت مجازی چیست؟
واقعیت مجازی فناوریی است که در آن محیطی مجازی در جلوی چشمان کاربر قرار میگیرد و براساس حرکت سر و بدن آن محیط مجازی تعامل برقرار می کند. به عبارت دیگر هنگامی که یک فرد هدست واقعیت مجازی را بر روی سر خود نصب می کند، در جلوی چشمان خود محیطی را مشاهده می کند که براساس تغییر موقعیت بدنش تغییر می کند و ذهن انسان پس از مدتی می پذیرد که در یک محیط واقعی قرار گرفته است. یک محیط واقعیت مجازی در هدست واقعیت مجازی توسط اپلیکیشن های اختصاصی آن به وجود می آید. برخی از این محیط ها بصورت گرافیک رایانه ای و سه بعدی هستند و برخی دیگر نیز ویدئوها یا تصاویری 360 درجه از محیط های واقعی هستند که از قبل فیلمبرداری شده اند. با این قابلیت فناوری واقعیت مجازی می‌توان این امکان را فراهم کرد تا افراد بتوانند از امکانات و مکان شما به خوبی دیدن کنند. اغلب محیط‌های واقعیت مجازی در درجه اول، تجربه‌های دیداری می‌باشند که از طریق یک هدست واقعیت مجازی قابل مشاهده و تجربه می‌باشند. برخی از اپلیکیشن ها دارای اطلاعات حسی دیگری مانند تولید صدا هم می‌باشند. محیط‌های شبیه‌سازی شده می‌توانند مانند محیط‌های زندگی واقعی و یا به صورت کاملا متفاوت باشند نظیر آنچه در محیط‌های بازی دیده می‌شود.


قیمت : 65000 تومان


با هدست واقعیت مجازی Vr Box میتوان بازی های سه بعدی را بر اساس حرکت سر و بدن انجام داد و از قرار گرفتن در محیط سه بعدی لذت برد و همچنین می توانید فیلم های سینمایی سه بعدی و معمولی را با این هدست مشاهده کنید. برای مشاهده فیلم نیازی به این که گوشی موبایل دارای سنسور ژیروسکوپ باشد نیست و با همه گوشی های اندروید و IOS (آیفون) می توانید فیلم ها را با استفاده از هدست مشاهده کنید و از تجربه ی قرار گرفتن در یک محیط مجازی نهایت لذت را ببرید. اما برای انجام بازی های سه بعدی موبایل شما باید دارای سنسور ژیروسکوپ باشد که البته هم اکنون اکثر موبایل های جدید دارای این ویژگی هستند. نحوه کار با این هدست بسیار ساده است. ابعاد این هدست به‌گونه‌ای است که می‌تواند گوشی‌های موبایل با طول حداکثر 160 میلی‌متر را در خود جای دهد. کافی ست گوشی را در مقابل عدسی‌ها قرار دهید. باید دقت شود که خط وسط صفحه‌نمایش گوشی دقیقا در وسط هدست (خط واصل بین دو عدسی) قرار گیرد تا اشکالی در دیدن تصاویر به وجود نیاید. در محل قرارگیری گوشی و همچنین لبه‌های هدست که روی صورت قرار می‌گیرند، پدهای نرم و اسفنجی وجود دارد تا از ایجاد خط و خش روی گوشی و فشار به پوست صورت جلوگیری شود. کش های پهن متصل به هدست می‌توانند هدست را روی صورت در محل دلخواه کاربر ثابت نگه‌دارند. در قسمت جانبی هدست شیاری وجود دارد که برای عبور کابل هندزفری از آن استفاده می‌شود. برای مشاهده فیلم‌های سینمایی سه‌بعدی و معمولی با این هدست نیازی نیست که گوشی موبایل دارای سنسور ژیروسکوپ باشد. اما برای انجام بازی به صورت فراگیر و 360 درجه، باید گوشی موبایل سنسور ژیروسکوپ داشته باشد. 


قیمت : 65000 تومان


ویژگی های هدست واقعیت مجازی VR Box:
- جنس بدنه: پلاستیک
- مشخصات لنز: 34mm، از جنس Resin ضد خش
- قابلیت تنظیم لنزها: دارد
- به همراه یک CD به عنوان هدیه شامل بازی های سه بعدی و ...
- سازگار با: تمامی گوشی های اندروید و IOS (آیفون) از سایز 4تا6 اینچ
- دارای کش های پهن برای قرارگیری مطمئن روی صورت
- دارای پد های نرم در محل قرار گیری گوشی و محل قرار گیری هدست روی صورت
- برای مشاهده و انجام بازی بصورت فراگیر و 360 درجه، گوشی موبایل باید دارای سنسور ژیروسکوپ باشد.
- برای مشاهده فیلم های سینمایی سه بعدی و معمولی با این هدست، نیازی نیست که گوشی موبایل مورد استفاده دارای سنسور ژیروسکوپ باشد و همه گوشی ها را پشتیبانی می کند.

آموزش نصب:
- عینک را از هر طرف متناسب با گوشی خود باز کنید و یک فیلم را در موبایل خود باز کنید و موبایل را دقیقا در وسط هدست قرار دهید و از تماشای فیلم در دنیای مجازی لذت ببرید.
- برای انجام بازی های سه بعدی نیز در مارکت گوگل یاApple Store عبارت Virtual Reality را جستجو کنید و از هزاران بازی سه بعدی معرفی شده هر کدام را که دوست داشتید دانلود و نصب کرده و از اجرای آن در هدست لذت ببرید.
- البته یک CD به عنوان هدیه شامل بازی های سه بعدی و ... مخصوص اندروید و ایفون همراه محصول برای شما ارسال خواهد شد.



روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.قیمت : 65000 تومانهدست واقعیت مجازی VR Box 2 

پکیج کامل و اصلی شامل: هدست واقعیت مجازی VR Box 2 
گوشی هوشمند خود را درون این عینک واقعیت مجازی قرار دهید و از دنیای واقعیت مجازی لذت ببرید. تفاوت این هدست با سایر نمونه ها کیفیت بسیار بالای لنزهای آن،  کیفیت ساخت و برند عالی و موارد بهینه سازی شده جهت جلوگیری از هرگونه آسیب به چشم و صورت است.
جنس بدنه پلاستیک درجه یک
دارای لنزهای 42 میلیمتری بسیار با کیفیت
دارای قابلیت تنظیم لنزها در چهار جهت

سازگار با تمامی گوشی های آندروید و ios از سایز 3.5 تا 6 اینچ
برای دانلود بازی های واقعیت مجازی عبارت VR را در GOOGLE PLAY یا APPLE STORE جست و جو کنید.
جدیدترین نسل از سرگرمی ها، فناوری واقعیت مجازی است. واقعیت مجازی تکنولوژی ای است که از آن برای بازسازی محیط های تخیلی یا واقعی به صورت 3600 درجه و سراسری استفاده می شود.

امروزه انواع بسیار زیادی از هدست های واقعیت مجازی تولید شده اند. VR Box از برترین برندهای تولید هدست های واقعیت مجازی با کیفیت و حرفه ای است. نسخه دوم هدست واقعیت مجازی VR Box دارای تغیراتی جزئی نسبت به ورژن قبلی است.

با استفاده از این هدست واقعیت مجازی علاوه بر امکان تماشای ویدئوهای 360 درجه واقعیت مجازی میتوانید فیلم های سینمایی دو بعدی و سه بعدی را در ابعادی بزرگ تماشا کنید و بازی های واقعیت مجازی را در آن بازی کنید.مناسب برای انواع گوشی های موبایل 3.5 تا 6 اینچی

جنس بدنه: پلاستیک ABS

قطر لنز: 42 میلی متر

زاویه دید : 115 درجه

قابلیت تنظیم لنزها به چپ و راست، عقب و جلو برای ایجاد تصویری واضح تر

دارای کش های پهن قابل تنظیم برای قرارگیری مطمئن روی صورت

دارای پد های فومی نرم در محل قرار گیری گوشی و محل قرار گیری هدست روی صورت

دارای شیار های جانبی جهت عبور کابل های شارژ و هندزفری

برای مشاهده ویدئو و انجام بازی بصورت فراگیر و 360 درجه، گوشی موبایل باید دارای سنسور ژیروسکوپ باشد اما با این هدست، نیازی نیست که گوشی موبایل مورد

استفاده دارای سنسور ژیروسکوپ باشد و همه گوشی ها را پشتیبانی می کند
قیمت این محصول 65000 تومان
 


قیمت : 65,000  تومان 
  خرید پستی
 

پیشگامان بازدید : 1175 شنبه 05 تیر 1395 نظرات (0)
 
 

 
57 results(0.61 seconds) 
کتاب آموزش گام به گام راهنمای دروس دوم ابتدایی مشتمل بر: ریاضی، علوم، فارسی، هدیه های آسمانی ... انتشارات حافظ نوین وزيري شومیز تاریخ چاپ81/06/05 نوبت چاپ1.

اطلاعات کتاب : گام به گام راهنمای دروس سال ششم ابتدایی

vista.ir/.../گام-به-گام-راهنمای-دروس-سال-ششم-ابتدایی
موضوع : آموزش ابتدایی - راهنمای آموزشی - پرسش‌ها و پاسخ‌ها ... کتاب کار دوم ابتدایی: فارسی (بخوانیم و بنویسیم)، ریاضی، علوم تجربی · 20 آزمون دروس ... دبستان) · راهنمای دروس دوم ابتدایی مشتمل بر: هدیه‌های آسمان (دینی)، فارسی، ریاضی، علوم به همراه .

آموزش گام به گام راهنمای دروس دوم ابتدایی مشتمل بر ریاضی، علوم، فارسی ...

www.lib.ir/.../آموزش-گام-به-گام-راهنمای-دروس-دوم-ابتدا...
مشخصات کتاب آموزش گام به گام راهنمای دروس دوم ابتدایی مشتمل بر ریاضی، علوم، فارسی، هدیه های آسمانی : پاسخ به کلیه سوالات کتاب درسی منطبق بر آخرین تعییرات ...
آموزش گام به گام: راهنمای دروس سال پنجم ابتدایی مشتمل بر: قرآن جغرافی، علوم، ... دروس دوم ابتدایی مشتمل بر: هدیه‌های آسمان (دینی)، فارسی، ریاضی، علوم به همراه .
راهنماي گام به گام دروس سال پنجم ابتدايي: رياضي، علوم تجربي، جغرافي، تاريخ، مدني، هديه آسماني، ... آموزش دروس طلايي اول دبستان شامل: رياضي - فارسي بنويسيم - علوم ... راهنماي جامع و كامل: دروس سال دوم ابتدايي مشتمل بر: علوم، رياضي، هديه‌هاي آسماني، ...

دروس طلايي پنجم دبستان - خانه

www.ircounseling.org/.../دروس-طلايي-پنجم-دبستان.h...
آموزش دروس طلايي اول دبستان شامل: رياضي - فارسي بنويسيم - علوم ... راهنماي دروس سال پنجم ابتدايي مشتمل بر دروس: رياضيات، علوم، تاريخ، مدني، هديه‌هاي آسماني، . ... راهنماي گام به گام دروس سال دوم ابتدايي: علوم تجربي، فارسي (بخوانيم و بنويسيم)، ...

راهنمای بنویسیم اول ابتدایی - یکی یه دونه

yeki1done.ir/راهنمای+بنویسیم+اول+ابتدایی.html
اطلاعات کتاب راهنمای گام به گام دروس سال دوم ابتدایی علوم تجربی فارسی بخوانیم و بنویسیم. مرتضویمهدیآباد موضوع آموزش ابتدایی آزمونها و تمرینها آموزش ابتدایی كتابهای راهنمای گام به گام دروس ... راهنمای بخوانیم و بنویسیم فارسی اول ابتدایی ج1افشاری/نشرآزمون فروشگاه کتاب مژده ... راهنمای گام به گام ریاضی ششم فصل چهارم 91.
اطلاعات کتاب : آموزش دروس طلایی پنجم دبستان: ریاضی - فارسی…,آموزش کامل دروس پنجم ... آموزش ریاضی چهارم دبستان,آموزش ریاضی اول دبیرستان,آموزش ریاضی دوم . ..... آموزش گام به گام: راهنمای دروس سال پنجم ابتدایی مشتمل بر: قرآن جغرافی، علوم، .

اطلاعات کتاب : زنگ تفریح دروس پنجم ابتدایی: معما، جدول کلمات

www.helpsearching.ir/cfcncasqyrcynvydfvndnsdcacyc... - Translate this page
یادگیری لغات دروس زبان انگلیسی سوم راهنمایی با جدول کلمات متقاطع (1)آموزش دروس سوم .... راهنمای گام به گام دروس سال پنجم ابتدایی: ریاضی، علوم تجربی، جغرافی، ... راهنمای دروس سوم ابتدایی مشتمل بر: فارسی، علوم، ریاضیات، تعلیمات اجتماعی، ...
May 2, 2016 - آموزش دروس طلایی اول دبستان شامل: ریاضی - فارسی بنویسیم - علوم ... راهنمای دروس سال پنجم ابتدایی مشتمل بر دروس: ریاضیات، علوم، تاریخ، مدنی، هدیه‌های ... راهنمای گام به گام دروس سال دوم ابتدایی: علوم تجربی، فارسی (بخوانیم و ...
راهنمای‌ دروس‌ دوم‌ ابتدایی‌ مشتمل‌ بر ریاضی‌، تعلیمات‌ دینی‌، فارسی‌، علوم‌ تجربی‌/ مولف‌ ... آموزش‌ گام‌ به‌ گام‌ علوم‌ تجربی‌ دوم‌ راهنمایی‌ مشتمل‌ بر توضیح‌ کامل‌ دروس‌ کتاب‌.
سوال های استاندارد و کتاب کار دروس سال سوم ابتدایی مشتمل بر دروس: ریاضی، علوم، بخوانیم و بنویسیم، هدیه های آسمانی . ... کتاب آموزش گام به گام ریاضیات 2: سال دوم دبیرستان - مهدی قربانی، محمد خلیلی، حسن اکبری; راهنمای جامع و کامل: دروس پیش دانشگاهی (رشته ی تجربی) مشتمل بر: شیمی (1 و 2)، زبان و ادبیات فارسی (1 و 2) و.
راهنمای گام به گام دروس پیش دانشگاهی رشته علوم انسانی - کتاب . ... دانلود پيش نويس كتاب مطالعات اجتماعي چهارم ابتدايي 93-94 . ... كامل: دروس سال دوم دبيرستان (رشته‌ي علوم انساني) مشتمل بر: زبان فارسي (2)، زبان انگليسي (2)، ... اطلاعات کتاب : گام به گام با آموزش و حل ریاضیات گسسته: دوره پیش‌دانشگاهی رشته ریاضی فیزیک.

اُاُجوو (OojoO) - گام به گام دروس طلایی دوم دبیرستان رشته ادبیات وعلوم ...

magifa.com/detail/2007562/article/3 - Translate this page
کتاب راهنمای گام به گام دروس سوم دبیرستان رشته علوم انسانی. راهنمای گام به . ... آموزش گام به گام ریاضی پایه دوره پیش دانشگاهی، علوم انسانی، حل مسائل کتاب، .
Mar 7, 2016 - راهنمای گام به گام دروس سال دوم ابتدایی: علوم، فارسی، هدیه‌های آسمانی ... دوم ابتداییراهنمای دروس سوم ابتدایی مشتمل بر: فارسی، علوم، ریاضیات، ...
فقط مدرسه - کتاب راهنمای تدریس دروس - درس معلم ار بود زمزمه محبتی جمعه به مکتب ... گام به گام (روش تدریس نکته به نکته ریاضی ششم ) ... مفهوم تفریق در کلاس دوم به روش های مختلف آموزش داده می شود از جمله جمع و تفریق ... كتاب معلم راهنماي تدريس درس فارسی پنجم ابتدایی ... کتاب معلم راهنمای تدریس ریاضی و علوم پایه سوم ابتدایی.

آموزش ابتدائی | صفحه ۱۰۱ - آفتاب

www.aftabir.com › ... › آموزش ابتدائی
راهنمای جامع و کامل: دروس چهارم ابتدایی مشتمل بر: هدیه‌های آسمان، تاریخ، مدنی، ریاضی، ... راهنمای گام به گام دروس سال سوم ابتدایی: علوم تجربی، ریاضی، فارسی، تعلیمات ...
Nov 11, 2015 - اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنید گام به گام (دروس دبیرستان) در کافه بازار برای ... دانلود کتاب گام به گام منتشران دوم دبیرستان رشته ریاضی ... این گام به گام شامل معنی کلمات ، معنی درس ، آموزش گرامر ، مکالمه ، درک مطلب ، و حل .... حجم:526 کیلو بایت برای دانلود پیش نویس کتاب علوم تجربی پایه نهم درس دوم ...
عنوان, آم‍وزش‌ گ‍ام‌ ب‍ه‌ گ‍ام‌ راه‍ن‍م‍ای‌ دروس‌ دوم‌ اب‍ت‍دای‍ی‌ م‍ش‍ت‍م‍ل‌ ب‍ر ری‍اض‍ی‌، ع‍ل‍وم‌، ف‍ارس‍ی‌، ه‍دی‍ه‌ه‍ای‌ آس‍م‍ان‌: پ‍اس‍خ‌ ب‍ه‌ ک‍ل‍ی‍ه‌ س‍والات‌ ک‍ت‍اب‌ درس‍ی‌ م‍ن‍طب‍ق‌ ب‍ر آخ‍ری‍ن‌ ت‍غ‍ی‍ی‍رات‌ ک‍ت‍اب‌ ...

دانلود طرح درسهای تمام درس های اول دوم سوم چهارم پنجم ابتدایی بایگانی ...

pixmodel.ir/.../دانلود-طرح-درسهای-تمام-درس-های-اول-دوم-...
Jan 15, 2016 - دانلود نمونه سوالات دروس ابتدایی پایه ششم پنجم چهارم سوم دوم … طرح درس روزانه ... دانلود دو طرح درس و یک سناریوی آموزشی علوم دوم (پسورد: amoozgar2 ) … .... راهنماي برنامه درسي رياضي كليه پايه ها از سال اول تا دوازدهم … پايه. .... دانلود گام به گام کلیه دروس اول دوم سوم چهارم ۱ ۲ ۳ ۴ دبیرستان رشته ریاضی+۹۴ – . … طرح ...
آموزش دروس سال دوم ابتدایی: تعلیمات دینی، فارسی، علوم تجربی و ریاضی ... به گام دروس سال پنجم ابتدایی: ریاضی، علوم تجربی، جغرافی، تاریخ، مدنی، هدیه آسمانی، .... راهنماي دروس سال پنجم ابتدايي مشتمل بر دروس: رياضيات، علوم، تاريخ، مدني، هديه‌هاي ...
2- آموزش دروس طلایی سوم ابتدایی شامل: فارسی - ریاضی - علوم - تعلیمات اجتماعی ... 4- آموزش گام به گام: راهنمای دروس سال چهارم ابتدایی مشتمل بر: تعلیمات دینی، ...
آموزش چند رسانه ای و تصویری دروس سوم ابتدائی - آموزش فارسی، آموزش ریاضی و آموزش علوم ... موضوع ادبیات فارسی آزمون ها،وتمرین ها و راهنمای آموزشی ... چندرسانه ای - میشا و کوشا و اموزش فارسی آموزش ریاضی و اموزش علوم کلاس پنجم ابتدائی - . ... گروههای فنی و مهندسی یادگیری گام به گام درس ریاضی عمومی دو تمامی سرفصل های آموزشی .

کلاس اول ابتدایی

avvalebtedaii.lxb.ir/
با توجه به اين كه اغلب همكاران پايه ي دوم ابتدايي دوره ي رياضي اول سال . .... فراتر از علم - مطالب آموزشی پایه اول ابتدایی - مطالب آموزشی و تربیتی و مذهبی - فراتر از علم. ... پایه اول ابتدایی .... راهنمای آموزش ریاضی پایه ی اول ابتدایی(1) - وبلاگ فارسی .... گام به گام طلایی هندسه (2) سال سوم (رشته‌ی ریاضی): آموزش نکته به نکته دروس, .
بخش دوم راهنمای تدریس استت که مشتمل بر اهداف درس، توضیحی مختصر در باره محتوا، ... کتاب هدیه های آسمان پنجم ابتدایی و نکات کلی درباره آموزش های مربوط به آن ها ... راهنمای تدریس فارسی پنجم ابتدایی 1394و برخی محتواهای آموزشی · PDF دیاگرام اعداد 1 ... نهم ریاضی با جواب صحفه 31 تمرین سوال 1 | گام به گام ات پیش دانشگاهی سال 94 ...
به نام خدا. سوالات ریاضی پایه چهارم دبستان سعدی در سال تحصیلی ۸۸-۱۳۸۷ ..... آموزش ابتدایی خانه دوم خانه دانش - نمونه سوالات امتحانی ریاضی پایه چهارم دبستان . ..... گام به گام.مجموعه سوالات.مفاهیم و دانستنیها. دانلود نمونه سوالات امتحانی کلاس چهارم . .... چهارم ابتدایی: فارسی، علوم، ریاضی (۱، ۲، ۳)، جغرافیا (۱، ۲)، تاریخ و مدنی، هدیه های .
گنج‌آزمون سوم دبستان (فارسی - علوم - ریاضی) جدیدترین تمرینات و نمونه سوالات مخصوص سوم . ... بدهیم (راهنمای دروس چهارم دبستان) مشتمل بر پاسخ به پرسشها و تمرینات دروس: . ... پایه پنجم .... دانلود نمونه سوال تستی تشریحی فصل اول ریاضی ششم(همراه با آموزش-شماره 2) . ... راهنمای دروس گام به گام پنجم ابتدایی، شامل: حل تمرین های .
شماره مجوز:55/ت542 آموزش چند رسانه ای دروس کامل "دوم دبستان" شامل دروس: ... شماره مجوز 45/ج5412 آموزش چند رسانه ای دروس کامل "سوم دبستان" شامل دروس: بخوانیم و بنویسم - ریاضی - آموزش قران - علوم . ... موضوع:ادبیات فارسی آزمون هاوتمرین ها راهنمای آموزشی ... گروههای فنی و مهندسی یادگیری گام به گام درس ریاضی عمومی دو تمامی سرفصل .
م:155/52645 آموزش کلیه دروس چهارم دبستان بر اساس آخرین تغییرات کتب درسی بسته ... کتاب ریاضی دوم دبستان ، کتاب کار خیلی سبز - شابک : 9-47-7577-600-978 - - > . ... آموزش مفهومی و گام به گام علوم سوم دبستان توسط برترین اساتید کشور ... گاج کتاب علوم چهارم ابتدایی مولف:مصطفی خلیل زاده راهنمای آموزشی ابتدایی .
پژوهش كه با حضور وزير محترم آموزش و پرورش و وزير محترم علوم، تحقيقات و فناوري در يكي از مدارس ...... اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی هر كشور؛ اولين گام مثبت به سوی.

کتاب راهنمای دروس سوم ابتدایی مشتمل بر دروس: هدیه های آسمانی، تاریخ ...

iranbuybook.com › ... › آموزش ابتدایی - Translate this page
خرید کتاب راهنمای دروس سوم ابتدایی مشتمل بر دروس: هدیه های آسمانی، تاریخ، تعلیمات مدنی، جغرافی، ریاضی، علوم تجربی، بخوانیم، بنویسیم، نمونه سوالات امتحانی... - نویسنده ... علوم اجتماعی · آموزش و پرورش · آموزش ابتدایی. این کتاب را ... زبان کتاب : فارسی رده دیویی : ... راهنمای گام به گام دین و زندگی (3) سوم دبیرستان... راهنمای دروس ...

کتاب راهنمای دروس چهارم ابتدایی، مشتمل بر دروس: بخوانیم، بنویسیم ...

iranbuybook.com › ... › آموزش ابتدایی - Translate this page
آموزش و پرورش · آموزش ابتدایی ... راهنمای دروس چهارم ابتدایی، مشتمل بر دروس: بخوانیم، بنویسیم، ریاضی، علوم تجربی، جغرافی، تاریخ، تعلیمات مدنی، هدیه های آسمانی، نمونه ... زبان کتاب : فارسی ... راهنمای گام به گام دین و زندگی (3) سوم دبیرستان.

کتاب راهنمای دروس پنجم ابتدایی، مشتمل بر دروس: هدیه های آسمانی، تاریخ ...

iranbuybook.com › ... › آموزش ابتدایی - Translate this page
خرید کتاب راهنمای دروس پنجم ابتدایی، مشتمل بر دروس: هدیه های آسمانی، تاریخ، تعلیمات مدنی، جغرافی، ریاضی، علوم تجربی، بخوانیم، بنویسیم، نمونه سوالات امتحانی - نویسنده : لیلا صفادل - نویسنده : کیان کیانی ... علوم اجتماعی · آموزش و پرورش · آموزش ابتدایی ... زبان کتاب : فارسی ... راهنمای گام به گام دین و زندگی (3) سوم دبیرستان.

[XLS]Sheet1 - دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر

www.malayeriau.ac.ir/rvp/2-download/library.xls
42, آزمونهای کاردانی به کارشناسی ادبیات فارسی همراه با پاسخهای تشریحی ..... 349, مجموعه سوالهای کارشناسی ارشد ریاضی : دروس پایه, پردازش ...... راهنمای گام به گام پدران ومادران برای حل مشکلات رفتاری شایع, اسلوان، هوارد نورمن, مترجم حورا صدر, رشد ...... 2005, آموزش علوم در مدارس ابتدایی, ترجمه بهمن سقط چیان, مرکز نشر دانشگاهی.

zaum/fa_50K.txt at master · zacharydenton/zaum · GitHub

https://github.com/zacharydenton/zaum/blob/master/.../fa/fa_50K.txt
Feb 2, 2013 - به 3759482 ... آموزش 86753 ... دوم 69865 .... علوم 33947 ..... گام 14368 ..... فارسی 8818 ..... ابتدایی 4099 ..... ریاضی 2608 .... دروس 2246 ...... مشتمل 1415 ...... راهنما 907. ناکام 907. فرگوسن 907. مصنوعي 907. مریخ 906. جنون 905.

سایت موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان

www.tebyan.net/
اقتصاد را به فقر کشیدند، علم را تضعیف کردند. ..... و به برکت ماه مبارک رمضان گام بر دار...http://www.islahweb.org/ar/node/6621 #رمضان .... روانسنجی(پیسیکومتری)،جبر ماتریس، آمار ریاضی و تعدادی دروس مشابه دیگر در سطوح ...... موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان دروس خارج اصول .... راهنمای تغذيه صحيح در ماه مبارک رمضان.

دومی ها سلام وبلاگ 24 - 1

weblog24.link/blog/mikailmikaili
آموزش حفظ سوره های قران پایه دوم ابتدایی با صدای مجید فقیه (3بار تکرار) ... وبلاگ ' علوم دوم ' به صورت خودکار از وبلاگهای معتبر فارسی دریافت و با ذکر منبع ..... جنبشها و نيروهاى سياسى مذهبى موجود در منطقه ، در تداوم حركت سيد گام بر مى داشت ؛ به اين معنى .... تمرینات ریاضی را درست حل کردی، فقط سعی کن اعداد را زیباتر بنویسی.
طرح درس علوم تجربی سوم ابتدایی درس به درس. ... کتاب عربی نهم کتاب کار خیلی سبز راهنمای آموزشی آزمون و تمرین ... آموزش تصویری مفاهیم درس استاتیک - ویرایش سوم (%100 به زبان فارسی)- ... تدریس کامل درس ریاضی عمومی دو بهمراه هدیه(معادلات دیفرانسیل). .... آموزش گام به گام و مرحله به مرحله همراه با تست توسط اساتید برتر

[DOC]لیست کتابهای فارسی دانشکده پزشکی - معاونت پژوهشی و فناوری

research.abzums.ac.ir/Portal/file/?72544/ليست-کتابهاي-فارسي-دانشکده...
راه‍ن‍م‍ای‌ ج‍ام‍ع‌ Medical Terminology 2008 ان‍گ‍ل‍ی‍س‍ی‌ - ف‍ارس‍ی‌, ب‍ارب‍ارا ج‍ان‍س‍ون‌ ک‍وه‍ن‌, ان‍دی‍ش‍ه‌ .... درس‍ن‍ام‍ه‌ ج‍ام‍ع‌ آل‍ودگ‍ی‌ م‍ح‍ی‍ط زی‍س‍ت‌ م‍ش‍ت‍م‍ل‌ ب‍ر آل‍ودگ‍ی‌ ه‍وا، م‍دی‍ری‍ت‌ م‍واد زائ‍د ج‍ام‍د, م‍ح‍م‍دع‍ل‍ی‌ ...... خ‍لاص‍ه‌ دروس‌ و ب‍ان‍ک‌ س‍والات‌ ری‍اض‍ی‍ات‌ در ع‍ل‍وم‌ پ‍زش‍ک‍ی‌ : ج‍ه‍ت‌ اس‍ت‍ف‍اده‌ ب‍رای‌ آزم‍ون‌ ... آم‍وزش‌ گ‍ام‌ ب‍ه‌ گ‍ام‌ ت‍ک‍ن‍ی‍ک‌ ه‍ای‌ م‍ام‍ای‍ی‌, ت‍ال‍ی‍ف‌ پ‍روان‍ه‌ ح‍ی‍دری‌, آب‍ن‍وس‌، ص‍ب‍ورا, ۱۳۸۷.
موضوع:ادبیات فارسی آزمون هاوتمرین ها راهنمای آموزشی کتاب کار فارسی سوم ... آموزش مفهومی و گام به گام علوم سوم دبستان توسط برترین اساتید کشور نوع: ویدیوهای ...

درس11علوم کلاس پنجم عکس - آدنا شاپ

maghasalman20i.adnashop.ir/.../درس11علوم+کلاس+پ...
نمونه سوالات اول تا ششم ابتدایی طرح درس ریاضی پنجم ابتدایی . ... نمونه سوال علوم تجربی نهم ترم اول و دوم, پاورپوینت علوم تجربی, کلاس(پایه) نهم نمونه سوال ... املا از درس 1و2 فارسی هفتم - نمونه سوالات و امتحانات مربوط به پایه ششم و هفتم. ..... زیرنظر استاد راهنما. ... این دوره کلیک کنید; کاملترین سرفصل آموزشی معاملات ارز مشتمل بر ...

کتابشناسی - راسخون

https://rasekhoon.net/books/1379/page1106/
آموزش گام به گام راهنمای دروس سوم ابتدایی: مشتمل بر فارسی، علوم، دینی و . ... آموزش گام به گام دروس سال سوم راهنمایی مشتمل بر: ریاضی - علوم - عربی - تاریخ .
موضوع:ادبیات فارسی آزمون هاوتمرین ها راهنمای آموزشی ... آموزش چند رسانه ای و تصویری دروس سوم ابتدائی - آموزش فارسی، آموزش ریاضی و آموزش علوم توسط معلم ... آموزش مفهومی و گام به گام علوم سوم دبستان توسط برترین اساتید کشور .... علم و دانش ، دانشیار شابک: 5-07-5520-600-978 - مشتمل بر 42 درس با 504 لغت جدید به همراه توضیح و ...
گاج کتاب علوم چهارم ابتدایی مولف:مصطفی خلیل زاده راهنمای آموزشی . ... ادامه مطلب تدریس کامل درس ریاضی عمومی دو بهمراه هدیه(معادلات دیفرانسیل). ... ادامه مطلب کتاب فارسی دوم دبستان کتاب کار ،خیلی سبز ادبیات فارسی آزمون ها وتمرین ،راهنمای آموزشی ... ادامه مطلب آموزش تصویری عود و بریط(اورجینال) آموزش گام به گام و مرحله به مرحله همراه ...

[PDF]مرکز آموزش عالی علامه طباطبایی سبزوار - دانشگاه فرهنگیان

tts.cfu.ac.ir/.../attach2016023368305014129751-سرفصل_کلیه_دروس_ر...
کارشناسی علوم تربیتی گرایش آموزش پرورش پیش دبستانی و دبستانی .... فصل دوم. جداول دروس. جداول دروس دوره. کارشناسی پیوسته آموزش ابتدایی مشتمل بر. 5. اجد .... مبانی آموزش. ریاضی. 331120. مبانی آموزش علوم. 2. 32. -. 32. 331121. آموزش علوم. 3 ...... تخصیص ساعات تدریس مناسب به فصول مختلف. گام دوم: دانشجویان ارتباط حوزه.

[PDF]رياضی

www.roshd.ir/MainPage/Others/moallem/.../Section2.pdf
به معرفی روش های جدید آموزش ریاضیات پایه برای دانش آموزان ابتدایی و متوسطه مقدماتی .... تهران: بین المللی گاج، 192 ،1393 ص، رحلی رياضی دوم ابتدايی. ...... در هر آدینه می توانند فعالیت های مربوط به دروس ریاضی، علوم و فارسی را در این کتاب مرور .... گام اول در یادگیری و به خاطرسپاری مفاهیم درسی تمرین و ممارست و مرور به موقع چكیده:.

سوالات خرداد ماه ریاضی سال چهارم دبستان

سوالات-خرداد-ماه-ریاضی-سال-چهارم-دبستان.snapshots.ir... - Translate this page
علی سروری کارشناس مسئول آموزش ابتدایی بجنورد گفت : در سال تحصیلی جاری ... در المپیاد علوم ، 914 سیزده ام آبان ماه نمونه سوالات خرداد ماه۸۷ درس: علوم تجربی پایه چهارم ... تمرین گام به گام ریاضی سال چهارم ابتدایی: سوالات امتحانی طبقه بندی شده بر ... سال سوم ابتدایی: ریاضی - فارسی راهنمای کامل دروس سال چهارم ابتدایی مشتمل بر ...

مرجع فارسی پایان نامه کارشناسی ارشد عمران بررسی تجزیه تحلیل احداث ...

marjafarsi.ir/.../پایان+نامه+کارشناسی+ارشد+عمران+بر...
تحلیل و بررسی ریاضی آزمون کارشناسی ارشد مهندسی عمران سال 1395-ریاضی 2. با سلام ... گام اول:یافتن نقاط بحرانی داخل ناحیه گام دوم:یافتن مقدار تابع در نقاط مرزی گام سوم:مقایسه مقادیر تابع. .... منابع آزمون کارشناسی ارشد علوم آزمایشگاهی 2 وزارت بهداشت .... آموزشی تعدادی از دروس دوره کارشناسي را به عنوان دروس جبرانی بگذرانند.

کتاب پایه نهم لیسنینگ

lcasio22x.saharstore.ir/.../کتاب++پایه+نهم+لیسنینگ...
115 نمونه سوال امتحان ریاضی فصل اول کتاب ریاضی هشتم - اعداد صحیح و گویا ... پاورپوینت های علوم پايه نهم | پایگاه آموزشی علوم تجربی5 ا کتبر 2015 . .... سوال انگلیسی ترم دوم - پايه نهم-ش 1 | راهنمای استخدام11 مارس 2016 . ... دانلود گام به گام ادبیات فارسی نهم - Sakooye9.ir | سکوی نهمSakooye9.ir | سکوی نهم,دانلود گام به گام ادبیات ...
مباينت مصدر عربي است از باب مفاعله به معنی از هم جدا شدن یا مخاف هم بودن است . ... كه از آن طریق بتوانند در مسیر توسعه پایدار شهرها سكونتگاه‌های شهری گام بردارند. ... كار شماتدریس خصوصی دروس عربيآموزش مكالمه عربي معاصر \- قواعد عربي صرف نحو ... آن مشتمل بر ده بابباب اوّل در بیان مصادر ۩ اگرچه نظر به ضابطه‌ی كلیه، فعل امر چون ...

معماری دانشگاه - بزرگترین آرشیو وبلاگ های فارسی

sonicgame-ba.sirindex.ir/tag/معماری+دانشگاه
16 hours ago - بررسی «معماری در حکومت علوی» در برنامه «سفید» شبکه آموزش ... اردیبهشت 93 که چند ماهی بود مسئولیت دانشگاه علوم قضایی را به عهده گرفته ... گروه بین المللی مشاوره ای شریف راهنما و مجری شما در امور ثبت نام، اخذ ویزا، .... ریاضیات عمومی دانشگاه ... زبان انگلیسی در ایران و مولف کتاب STEP BY STEP GRAMER 4.

مرجع | کتاب مبانی رو تحقیق دانشگاه پیام نور - ورود

maskanesib-blogir.blogsreader.tk/.../کتاب+مبانی+رو+...
کتاب حاضر در ۶۳۰ صفحه در مورد بهینه سازی سازه به زبان فارسی است که در واقع ترجمه ... این کتاب مشتمل بر سه بخش و 12 فصل می باشد: الف- بخش اول: مباني ... کتاب ویژگی های آدمی و یادگیری آموزشی نوشته بنجامین س بلوم - ترجمه علی اکبر سیف - مرکز نشر دانشگاهی ... کتاب دانشگاهی / دست دوم / تلفن فروشنده 09357879608 / تهران

داشتن دوبیمه نامه عمر برای یکنفر | جستجو | یاس - تبلیغات متنی

ea3.ir/list/داشتن+دوبیمه+نامه+عمر+برای+یکنفر.html
خرید و دانلود محصولات آموزشی، مقاله، پروژه، پایان نامه ... و استفاده از خلاقیت آنها در ارتقای علوم و فنون متعدد است و آموزش و پرورش به عنوان ... جهت سفارش پایان نامه به آدرس زیر بروید یا با شماره زیر تماس بگیرید .... این گام در مذاكرات دور اروگوئه و با امضای مو .... زبان فارسی 3, پاورپوینت درس 8 زبان فارسی سوم دبیرستان رشته ریاضی, ...

دستگاه ردیاب ترشولد - صفحه نخست

crawlland.ir/search/دستگاه+ردیاب+ترشولد
1 day ago - قفل تحریم ها به دست فرزند برومند شهرستان سرخه باز شد. ... نکته: سیستم لوله‌کشی گاز ساختمان مشتمل بر لوله‌کشی رابط، کنتور و ... مجریان تجربی دارای گواهی مهارت فنی از سازمان آموزش فنی حرفه ای کشور و .... زوزهای پایانی جنگ ( بخش دوم ) .... اصولی و صحیح در جهت حمایت از خانواده های بی بضاعت گام برداشته شود.
2 days ago - اگه دکترا قبول نشم به اپلای و رفتنم فکر می کنم. ... منزلگاه‌هاي پاياني و گام هاي سنجيده تر. منزلگاه‌های پایانی و گام های سنجیده تر ... اهمیت دوران بعد از عید و اهمیتی که مطالعه دروس در این دوره دارد با شما عزیزان صحبت کنیم. .... استاد راهنما: ... تعریف عملیاتی واژها فصل دوم ( پیشینه تحقیق ) الف : پیشینه آموزش و پرورش ...

بزرگترین آرشیو وبلاگ های فارسی - صفحه نخست

ezafe-ba.crawlland.ir/search/طریقه+مصرف+پماد+ام+جی
11 hours ago - به گزارش خبرگزاری فارس از خوی، حسین سیوانی در جمع خبرنگاران ... و با تمام وجود در را ولایت و حمایت از اسلام ناب محمدی (ص) گام برداشتند. ... بررسی اثربخشی آموزش تاب آوری بر کیفیت زندگی و کاهش رفتارهای ... وصیت دوم من این است که ... راهنمای حقوق شهروندان نشر شهر 19 شکوه عشق نشر علم 20 شمشاد و آرزوی چهارم

ثبت نام کتاب درسی پیش دانشگاهی - tiksam | آرشيو وبلاگهاي فارسي

tiksam.ir/.../ثبت+نام+کتاب+درسی+پیش+دانشگاهی.ht...
 
 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
دوم
آموزش تصویری دروس کامل دوم دبستان(اورجینال)

آموزش تصویری دروس کامل دوم دبستان(اورجینال)

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته درسی




ش.م:155/54295
آموزش چند رسانه ای دروس کامل “دوم دبستان“
شامل دروس:
بخوانیم و بنویسم – ریاضی – آموزش قران – علوم تجربی – هدیه های آسمان و تعلیمات اجتماعی
بر اساس آخرین تغییرات کتب درسی !
برترین مجموعه اموزشی بر اساس اخرین استانداردهای اموزشی
- آموزش کلیه دروس به صورت چند رسانه ای
- شامل درس های بخوانیم و بنویسم – ریاضی – آموزش قرآن – علوم تجربی – هدیه های آسمان و تعلیمات اجتماعی
- مطالب اموزشی جنبی مانند بیشتر بدانیم – نکته – فعالیت و …
- ارائه تمرینهای مختلف پس از هر درس برای ارزیابی دانش اموز
- بازی هیا جذاب – رنگ آمیزی – نقاشی – لطیفه – شعر و سرگرمیهای متنوع برای تنوع بخشیدن به کار
و بالا بردن سطح یاد گیری
- آموزش کلیه دروس توسط برترین مدرسان

روش خرید: برای خرید آموزش تصویری دروس کامل دوم دبستان(اورجینال)، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

فروشنده: تک

قیمت: 18,800 تومان


روش خرید: برای خرید آموزش تصویری دروس کامل دوم دبستان(اورجینال)، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش تصویری دروس کامل دوم دبستان(اورجینال)

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 29
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 35
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 31
  • بازدید ماه : 31
  • بازدید سال : 17,180
  • بازدید کلی : 71,674
  • کدهای اختصاصی