loading...
آموزش کلیه دروس دوم ابتدایی
واقعیت مجازی
هدست واقعیت مجازی VR Box

به دنیای واقعیت مجازی وارد شوید

سازگار با تمام گوشی های اندروید و IOS (آیفون)


کیفیت بسیار بالا، دارای 1 سال گارانتی تعویض

به همراه یک CD به عنوان هدیه شامل بازی های سه بعدی و ...

قیمت : 65000 تومان


واقعیت مجازی چیست؟
واقعیت مجازی فناوریی است که در آن محیطی مجازی در جلوی چشمان کاربر قرار میگیرد و براساس حرکت سر و بدن آن محیط مجازی تعامل برقرار می کند. به عبارت دیگر هنگامی که یک فرد هدست واقعیت مجازی را بر روی سر خود نصب می کند، در جلوی چشمان خود محیطی را مشاهده می کند که براساس تغییر موقعیت بدنش تغییر می کند و ذهن انسان پس از مدتی می پذیرد که در یک محیط واقعی قرار گرفته است. یک محیط واقعیت مجازی در هدست واقعیت مجازی توسط اپلیکیشن های اختصاصی آن به وجود می آید. برخی از این محیط ها بصورت گرافیک رایانه ای و سه بعدی هستند و برخی دیگر نیز ویدئوها یا تصاویری 360 درجه از محیط های واقعی هستند که از قبل فیلمبرداری شده اند. با این قابلیت فناوری واقعیت مجازی می‌توان این امکان را فراهم کرد تا افراد بتوانند از امکانات و مکان شما به خوبی دیدن کنند. اغلب محیط‌های واقعیت مجازی در درجه اول، تجربه‌های دیداری می‌باشند که از طریق یک هدست واقعیت مجازی قابل مشاهده و تجربه می‌باشند. برخی از اپلیکیشن ها دارای اطلاعات حسی دیگری مانند تولید صدا هم می‌باشند. محیط‌های شبیه‌سازی شده می‌توانند مانند محیط‌های زندگی واقعی و یا به صورت کاملا متفاوت باشند نظیر آنچه در محیط‌های بازی دیده می‌شود.


قیمت : 65000 تومان


با هدست واقعیت مجازی Vr Box میتوان بازی های سه بعدی را بر اساس حرکت سر و بدن انجام داد و از قرار گرفتن در محیط سه بعدی لذت برد و همچنین می توانید فیلم های سینمایی سه بعدی و معمولی را با این هدست مشاهده کنید. برای مشاهده فیلم نیازی به این که گوشی موبایل دارای سنسور ژیروسکوپ باشد نیست و با همه گوشی های اندروید و IOS (آیفون) می توانید فیلم ها را با استفاده از هدست مشاهده کنید و از تجربه ی قرار گرفتن در یک محیط مجازی نهایت لذت را ببرید. اما برای انجام بازی های سه بعدی موبایل شما باید دارای سنسور ژیروسکوپ باشد که البته هم اکنون اکثر موبایل های جدید دارای این ویژگی هستند. نحوه کار با این هدست بسیار ساده است. ابعاد این هدست به‌گونه‌ای است که می‌تواند گوشی‌های موبایل با طول حداکثر 160 میلی‌متر را در خود جای دهد. کافی ست گوشی را در مقابل عدسی‌ها قرار دهید. باید دقت شود که خط وسط صفحه‌نمایش گوشی دقیقا در وسط هدست (خط واصل بین دو عدسی) قرار گیرد تا اشکالی در دیدن تصاویر به وجود نیاید. در محل قرارگیری گوشی و همچنین لبه‌های هدست که روی صورت قرار می‌گیرند، پدهای نرم و اسفنجی وجود دارد تا از ایجاد خط و خش روی گوشی و فشار به پوست صورت جلوگیری شود. کش های پهن متصل به هدست می‌توانند هدست را روی صورت در محل دلخواه کاربر ثابت نگه‌دارند. در قسمت جانبی هدست شیاری وجود دارد که برای عبور کابل هندزفری از آن استفاده می‌شود. برای مشاهده فیلم‌های سینمایی سه‌بعدی و معمولی با این هدست نیازی نیست که گوشی موبایل دارای سنسور ژیروسکوپ باشد. اما برای انجام بازی به صورت فراگیر و 360 درجه، باید گوشی موبایل سنسور ژیروسکوپ داشته باشد. 


قیمت : 65000 تومان


ویژگی های هدست واقعیت مجازی VR Box:
- جنس بدنه: پلاستیک
- مشخصات لنز: 34mm، از جنس Resin ضد خش
- قابلیت تنظیم لنزها: دارد
- به همراه یک CD به عنوان هدیه شامل بازی های سه بعدی و ...
- سازگار با: تمامی گوشی های اندروید و IOS (آیفون) از سایز 4تا6 اینچ
- دارای کش های پهن برای قرارگیری مطمئن روی صورت
- دارای پد های نرم در محل قرار گیری گوشی و محل قرار گیری هدست روی صورت
- برای مشاهده و انجام بازی بصورت فراگیر و 360 درجه، گوشی موبایل باید دارای سنسور ژیروسکوپ باشد.
- برای مشاهده فیلم های سینمایی سه بعدی و معمولی با این هدست، نیازی نیست که گوشی موبایل مورد استفاده دارای سنسور ژیروسکوپ باشد و همه گوشی ها را پشتیبانی می کند.

آموزش نصب:
- عینک را از هر طرف متناسب با گوشی خود باز کنید و یک فیلم را در موبایل خود باز کنید و موبایل را دقیقا در وسط هدست قرار دهید و از تماشای فیلم در دنیای مجازی لذت ببرید.
- برای انجام بازی های سه بعدی نیز در مارکت گوگل یاApple Store عبارت Virtual Reality را جستجو کنید و از هزاران بازی سه بعدی معرفی شده هر کدام را که دوست داشتید دانلود و نصب کرده و از اجرای آن در هدست لذت ببرید.
- البته یک CD به عنوان هدیه شامل بازی های سه بعدی و ... مخصوص اندروید و ایفون همراه محصول برای شما ارسال خواهد شد.



روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.قیمت : 65000 تومانهدست واقعیت مجازی VR Box 2 

پکیج کامل و اصلی شامل: هدست واقعیت مجازی VR Box 2 
گوشی هوشمند خود را درون این عینک واقعیت مجازی قرار دهید و از دنیای واقعیت مجازی لذت ببرید. تفاوت این هدست با سایر نمونه ها کیفیت بسیار بالای لنزهای آن،  کیفیت ساخت و برند عالی و موارد بهینه سازی شده جهت جلوگیری از هرگونه آسیب به چشم و صورت است.
جنس بدنه پلاستیک درجه یک
دارای لنزهای 42 میلیمتری بسیار با کیفیت
دارای قابلیت تنظیم لنزها در چهار جهت

سازگار با تمامی گوشی های آندروید و ios از سایز 3.5 تا 6 اینچ
برای دانلود بازی های واقعیت مجازی عبارت VR را در GOOGLE PLAY یا APPLE STORE جست و جو کنید.
جدیدترین نسل از سرگرمی ها، فناوری واقعیت مجازی است. واقعیت مجازی تکنولوژی ای است که از آن برای بازسازی محیط های تخیلی یا واقعی به صورت 3600 درجه و سراسری استفاده می شود.

امروزه انواع بسیار زیادی از هدست های واقعیت مجازی تولید شده اند. VR Box از برترین برندهای تولید هدست های واقعیت مجازی با کیفیت و حرفه ای است. نسخه دوم هدست واقعیت مجازی VR Box دارای تغیراتی جزئی نسبت به ورژن قبلی است.

با استفاده از این هدست واقعیت مجازی علاوه بر امکان تماشای ویدئوهای 360 درجه واقعیت مجازی میتوانید فیلم های سینمایی دو بعدی و سه بعدی را در ابعادی بزرگ تماشا کنید و بازی های واقعیت مجازی را در آن بازی کنید.مناسب برای انواع گوشی های موبایل 3.5 تا 6 اینچی

جنس بدنه: پلاستیک ABS

قطر لنز: 42 میلی متر

زاویه دید : 115 درجه

قابلیت تنظیم لنزها به چپ و راست، عقب و جلو برای ایجاد تصویری واضح تر

دارای کش های پهن قابل تنظیم برای قرارگیری مطمئن روی صورت

دارای پد های فومی نرم در محل قرار گیری گوشی و محل قرار گیری هدست روی صورت

دارای شیار های جانبی جهت عبور کابل های شارژ و هندزفری

برای مشاهده ویدئو و انجام بازی بصورت فراگیر و 360 درجه، گوشی موبایل باید دارای سنسور ژیروسکوپ باشد اما با این هدست، نیازی نیست که گوشی موبایل مورد

استفاده دارای سنسور ژیروسکوپ باشد و همه گوشی ها را پشتیبانی می کند
قیمت این محصول 65000 تومان
 


قیمت : 65,000  تومان 
  خرید پستی
 

پیشگامان بازدید : 1035 شنبه 05 تیر 1395 نظرات (0)
 
 

 
About 387,000 results(0.55 seconds) 
کتاب معلم ریاضی دوم دبستان. تاریخ ارسال 1391/11/14. کد کتاب: 55. دوره تحصیلی: راهنمای تدریس›دوره آموزش ابتدایی ...
دانلود كتاب هاي درسي و كتابهاي كار و راهنماي معلم دبستان. ... لطفا کتاب راهنمای تدریس مطالعات اجتماعی پایه سوم ابتدایی وراهنمای تدریس ریاضی سوم ابتدایی را هم برای ...
راهنمای آموزش - کتاب راهنمای معلم - - راهنمای آموزش. ... راهنمای ریاضی دوم · راهنمای علوم دوم · راهنمای قرآن دوم ... راهنماي معلم درس هاي علوم تجربي پايه دوم و ششم ابتدايي. دانلود : ...
فقط مدرسه - کتاب راهنمای تدریس دروس - درس معلم ار بود زمزمه محبتی جمعه به مکتب آورد طفل گریز پای را. ... کتاب معلم راهنمای تدریس ریاضی و علوم پایه سوم ابتدایی.
Sep 28, 2012 - راهنمای معلم دروس دوم ابتدایی 91. دانلود کتاب راهنمای تدریس علوم دوم دبستان ۹۱. دانلود کتاب راهنمای تدریس فارسی دوم دبستان ۹۱. دانلودکتاب راهنمای ...

كتاب معلم راهنماي تدريس

www.talif.sch.ir/index.php?page_id=229
پيش نويس كتاب معلم (راهنماي تدريس) رياضي پایه هفتم 16 دي 1392. كل فايل. كتاب معلم راهنمای تدریس مطالعات اجتماعي سوم ابتدايي 01 آذر 1392. فايل اول- فايل دوم- ...
راهنمای تدریس دروس کتابهای مقطع ابتدایی ... 53.4. راهنماي درس هنر پايه هاي اول و دوم و سوم ابتدايي. 53.5 ... ضميمه تربيت بدني دوره ابتدايي ويژه معلمان دوم ابتدايي. 56.
اندیـشه معـــــــــــلم - پيش نويس راهنماي معلم ریاضی پايه دوم - درخت تو گر بار دانش ... [ سرگروه پایه ی دوم ابتدايي : عزیززاده ] ... سوالات آخر اسفند ماه 94 دوم ابتدايي كانون.
پایه دوم ابتدایی - سخت کوشان - علوم دوم همراه با راهنمای معلم - نمونه سوالات وتکالیف شب - علمی ،آموزشی و ...
آموزش کلاس دوم ابتدایی - مطالب کمک آموزشی برای دانش آموزان و والدین عزیزشان - آموزش کلاس دوم ابتدایی. ... راهنمای علوم پایه دوم دبستان مطابق با آخرین تغییرات کتاب درسی برای دسترسی هرچه آسانتر همکاران .... کتاب راهنمای معلم ریاضی دوم دبستان.

غریب آشنا معلم - کتابهای راهنمای تدریس مقطع ابتدایی

moalem-92.blogfa.com/.../کتابهای-راهنمای-تدریس-مق...
راهنمای تدریس کتاب ریاضی پایه ی اول ابتدایی (بررسی صفحه به صفحه) ... راهنمای معلم در ارزشیابی توصیفی ویژه ی معلمان پایه های اول ، دوم و سوم ابتدایی.

کتاب راهنمای معلم ریاضی دوم دبستان - آموزگار پایه ششم - مهدی وب!

teacher.mahdiweb.ir/.../کتاب-راهنمای-معلم-ریاضی-دوم-...
PDF کتاب راهنمای معلم ریاضی دوم دبستان را می توانید توسط لینک های زیر دریافت نمایید: application/pdf icon مقدمه - 43.1 کیلو بایت. application/pdf icon بخش اول ...
آمــــــــوزگـــار ثلاث باباجـــــــانی - دانلود كتاب راهنماي معلم علوم دوم جديد ... زمان ومكان دوره ي تقويتي دوم ابتدايي ... بودجه بندي دروس پايه ي دوم ابتدايي شهرستان ثلاث.
Aug 15, 2012 - در این تاپیک آموزش درس به درس رياضي پايه دوم جهت دانلود براي معلمان عزیز قرار داده میشه. توجه شود این آموزش مخصوص معلمان است. فصل اول : درس 1
راهنمای ارزشیابی پیشرفت تحصیلی در دروس پایه ی ششم ابتدایی. به پیشنهادتعدادی از ... راهنماي معلم درس هاي علوم تجربي پايه دوم و ششم ابتدايي. دوشنبه پانزدهم آبان ...
پایه سوم ابتدایی - سخت کوشان - دانلود نسخه نهايي رياضي جديد سوم دبستان به همراه راهنماي معلم - نمونه سوالات و تمرین های شب و... - پایه سوم ابتدایی - سخت کوشان.

سوم دبستان - روش تدریس

sevome.blogfa.com/category/4
راهنمای تدریس(راهنمای معلم) ریاضی سوم ابتدائی نگارش سال 1392 ... اهداف و سطوح عملکرد پایه سوم (تمام دروس). اهداف و سطوح عملکرد پایه سوم (تمام دروس). نوشته شده در سه ...

تبسم خورشید - روش تـدریـس ریـاضـی دوم ابـتـدایـی

nph106.blogfa.com/.../روش-تـدریـس-ریـاضـی-دوم-ابـت...
تبسم خورشید - روش تـدریـس ریـاضـی دوم ابـتـدایـی - آموزش ابتدایی.علمی.آموزشی.فرهنگی.

کتاب راهنمای معلم ریاضی ابتدایی - کتاب راهنمای معلمراهنمای آموزش

www.helpsearching.ir/cjcztyjtnrcynvydfvndnsdcacyctd... - Translate this page
دریافت ودانلود راهنمای تدریس کلیه کتاب های شش پایه ی دوره ی ابتدایی. لینک جدید دریافت ودانلود راهنمای تدریس کلیه ... دانلودراهنماي معلم درس ریاضی پايه دوم و ششم.
اهداف، نشانه هاي تحقيق و سطوح عملكرد دروس پايه دوم .... دانلود راهنمای تدریس کتب دوره ی اول ابتدایی · راهنمای کتب درسی ... ابتدایی · راهنمای معلم در ارزشیابی توصیفی.
2 days ago - کتاب راهنمای معلم( ریاضی جدید پایه اول ابتدایی) - به مدرسه عشق خوش . .... کتاب راهنمای معلم فصل اول و دوم ریاضی چهارم برای معلمین دوره ابتدایی ...
Aug 31, 2013 - کاملترین راهنمای معلم دروس سوم ابتدایی - جدید التألیفReviewed by گروه آموزش on Jul 6Rating: 5.0کاملترین راهنمای تدریس دروس جدید التالیف سوم ...
Nov 14, 2014 - فایل پیش نویس کتاب معلم (راهنمای تدریس) ریاضی سوم ابتدایی 22 مهر 1392 ... آزمون دوره ای دروس ششم(سی سوال در سی دقیقه)تا پایا(۱).

teachers pen قلم آموزگار - دانلودکتاب راهنمای تدریس علوم ششم دبستان

ghalamamozgar.blogfa.com/.../دانلودکتاب-راهنمای-تد...
teachers pen قلم آموزگار - دانلودکتاب راهنمای تدریس علوم ششم دبستان ... سکوی سوم (ویژ ه ی سال سوم ابتدایی) ... راهنمای معلم دروس سوم ابتدایی – جدید التألیف (2)
تا کنون چند نفر را بده ام راهنما؟ ... دریافت کتاب راهنمای معلم ابتدایی تمام پایه ها ...... اهداف ارزشیابی توصیفی سوم ابتدایی تمام دروس ریاضی ،علوم، مطالعات ، هدیه آسمان، ...

راهنمای معلم ریاضی دوم ابتدایی - PicoFile.com

s3.picofile.com/.../راهنمای_معلم_ریاضی_دوم_ابتدایی.p... - Translate this page
نام فایل. راهنمای معلم ریاضی دوم ابتدایی.pdf. حجم فایل, 2,019 KB. تعداد دانلود, 0. تاریخ انتشار, 1394/08/23 10:44 PM. تاریخ آخرین دانلود. لینک دانلود. چنانچه این ...
كل فايل راهنماي معلم فارسي سوم ابتدايي. برچسب‌ها: بوجاری , فارسي سوم كتاب راهنماي تدريس ... 4 نمونه ازمون ریاضی پایه سوم ابتدایی-نوبت دوم - خردادماه1395. 4 نمونه ...

دبیر دسا - فیلم آموزشی ریاضی دوم دبستان - خانم محمدی - آپارات

www.aparat.com/.../دبیر_دسا_-_فیلم_آموزشی_ریاض...
دبیر دسا مدرس :: خانم محمدیآموزش تصویری ریاضی دوم دبستانریاضی 2آموزش همراه با دست ورزیاستفاده از وسایل کمک آموزشی در حین تدریستوضیح ، تمرین وتکرار نکا.
اول تا ششم ابتدایی - دانلود كتاب هاي درسي و كتابهاي كار و راهنماي معلم ... آزمون ریاضی دوم - فصل 5 ( بهمن ماه ) .... 8/6. آموزش قرآن دوم دبستان ویژه مدارس قرآنی92-93 ...
نمونه سوالات ششم ابتدایی به تفکیک دروس ... راهنمای معلم کتاب ریاضی پایه چهارم ابتدایی ... دانلود کتابهای جدیدالتالیف سوم ابتدایی(همراه با روش تدریس) ...

راهنمای معلم مطالعات اجتماعی اول دبیرستان دوره دوم - نایس 98

nice98.ir/راهنمای-معلم-مطالعات-اجتماعی-اول-دبیرستان-...
کاملترین راهنمای معلم دروس سوم ابتدایی. دانلود مطالعات اجتماعی کاملترین نرم افزارهای آموزشی اول دبیرستان دانلود کاملترین فایل های تصویری راهنمای معلم دوم ابتدایی ...
Nov 4, 2012 - ما زهر صاحبدلی یک رشته فن آموختیم ! عشق از لیلی و صبر از کوه کن آموختیم ! گریه از مرغ سحر ُ خود سوزی از پروانه ها ُ ! آموزگاران پایه دوم سر بزنند .
1, كتاب معلم (راهنماي تدريس) رياضي پنجم ابتدايي, كتاب, رياضي پايه .... طبقه بندی: کلاس سوم، کلاس چهارم، کلاس پنجم، کلاس ششم، ریاضی. حل تمرین های فصل 6 ...
با سلام خدمت دوستان عزیز. امروز هم نمونه سوال ریاضی دوم ابتدایی را برای شما عزیزان آماده کرده ام که می توانید آن را در ادامه مطلب دانلود نمایید.فایل به صورت پی دی اف هست ...
کتاب روش تدریس و راهنمای معلمان ریاضی دوم. نویسنده: اسمعیل احمدی دانشجوی دکتری تخصصی برنامه ریزی درسی وکار شناسی ارشد آموزش ابتدایی از دانشگاه علامه ...

راهنمای تدریس ریاضی پایه چهارم ابتدایی | ابتدایی ها

www.ebtedayiha.ir › ... › پایه چهارم ابتدایی
Sep 21, 2015 - کتاب راهنمای معلم ریاضی پایه چهارم ابتدایی. دانلود. برچسب‌ها:آموزگارانابتدایی هاچهارم ابتداییروش تدرسریاضی ... 115. پایه دوم ابتدایی. 53.

کندوی خورشید - کتاب راهنمای معلم علوم تجربی سوم دبستان نگارش 92-93

tajikzadeh.blogfa.com/.../کتاب-راهنمای-معلم-علوم-تجر...
کندوی خورشید - کتاب راهنمای معلم علوم تجربی سوم دبستان نگارش 92-93 - مثل یک آفتاب گردان است ... کتاب راهنمای علوم سوم ابتدایی که در قالب فایلهای PDF ارائه شده است ، شامل دو فصل است. ... در فصل دوم هریک از دروس به طور جداگانه معرفی شده است.

روش تدریس فارسی دوم راهنمایی - فقط مدرسهکتاب راهنمای تدریس دروس

www.findwebsite.ir/txjcymcycrnmctdqnxadnfvctdmnd... - Translate this page
کتاب خانه فقط مدرسه برچسب‌ها: کتاب معلم علوم تجربی سوم دبستان ... کتاب معلم راهنمای تدریس ریاضی و علوم پایه سوم ابتدایی. کتاب معلم ... افزار آموزشی برچسب‌ها: ...
باحال دانلود | گریزون · اس ام اس منطقه ای · قالب وبلاگ · کاملترین راهنمای معلم دروس سوم ابتدایی - جدید التألیف - جوان سایت--دانلود راهنماي معلم كتاب جديد فار ...

معلّم خوشبختي - ریاضی سوم

raha1363.blogfa.com/category/13
آزمون مداد کاغذی ریاضی پایه سوم ابتدایی - فصل سوم. آزمون مداد ... دانلود+فیلم+آموزشی+راهنمای معلم ریاضی+سوم · دانلود. فيلم آموزشي. راهنماي معلم رياضي سوم ابتدايي.

دانلود جزوه راهنمای معلم ریاضی ششم ابتدایی

dldars.ir/.../دانلود-راهنمای-معلم-ریاضی-ششم-ابتدایی.h...
دانلود جزوه راهنمای معلم ریاضی ششم ابتدایی. ... نهایی دی ماه ۹۴ سال سوم ریاضی · ((نکات طلایی برای انتخاب گزینه‌های صحیح در آزمونها و ... ارسال شده در دسته ی ابتدایی » ریاضی ششم » ششم ابتدایی در تاریخ ۳۰ آبان ۱۳۹۴ با 532 بازدید و بدون دیدگاه.
Oct 30, 2013 - دانلود کتاب راهنمای معلم ریاضی سوم. ... اوریگامی گربه · دانلود+چک لیست های کلی مربوط به اهداف درسی پایه ی سوم ابتدایی · تقویم مناسبتهای 93-94 ...

دانلود کتاب راهنمای معلم درس ریاضی سوم ابتدایی - مدرسه ای ها

madreseiha.rzb.ir/.../دانلود-کتاب-راهنمای-معلم-درس-ریا...
Nov 18, 2015 - کتاب راهنمای تدریس ریاضی پایه سوم دبستان کتاب شامل: ضرورت و اهمیت آموزش ریاضی رویکرد برنامه درسی ریاضی اهداف کلی دانش دوره ابتدایی
راهنمای معلم ریاضی دوم ابتدایی (17). نوع رسانه: فیلم. موضوع: ریاضی. سال تولید: 1393. تهیه کننده: سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی. زمان پخش: 8دقیقه. قالب: AVI.
Sep 6, 2015 - راهنمای معلم در تدریس دروس پایه دوم ابتدایی · ضمیمه کتاب تربیت بدنی دوره ابتدایی ویژه معلمان پایه دوم. 53/7 ... کتاب معلم علوم تجربی دوم دبستان.
پیش از تدریس هر درس، به منابع یادگیری همچون کتاب راهنمای معلمّ درس علوم ... نوبت اول پایه ی ششم ابتدایی 3 امتحان مطالعات روش تدریس کلیه ی دروس درفصول هشت گانه ... علوم تجربی پایه دوم و سوم ابتدایی از حیث میزان توجه به و کتابهای راهنمای معلم ...

تدریس خصوصی دوم دبستان

www.riazitehran.ir/post/161
تدریس خصوصی دوم دبستان,تدریس خصوصی. ... حجم فایل : ۵٫۱mb. download 6 آزمون و نمونه سوالات تمام كتاب هاي دوم ابتدايي ... كتاب معلم(راهنماي تدريس) رياضي دوم ...
آموزش ریاضی سال دوم ابتدایی (سری1) - آموزش ونمونه سوالات درسی و بازیهای فکری. ... توجه توجه توجه برای اجرای نرم افزارریاضی دوم دبستان /2باید آخرین ورژن نرم افزارفلش پلیر درکامپیوترتان نصب شده باشد .... کتاب های آموزشی مخصوص معلم.

راهنمای دروس ابتدایی - یکی یه دونه

yeki1done.ir/راهنمای+دروس+ابتدایی.html
کاملترین راهنمای معلم دروس سوم ابتدایی کاملترین راهنمای معلم دروس پایه سوم ابتدایی جهت استفاده آموزگاران گرامی ارائه می شود توجه اگر فایل ها به صورت PDF ب ...

راهنماي معلم درس هاي علوم تجربي پايه دوم و ششم ابتدايي

www.fera.ir/.../راهنماي-معلم-درس-هاي-علوم-تجربي-پايه...
... درس های علوم تجربی پایه دوم و ششم ابتدایی. راهنمای معلم درس های علوم تجربی پایه دوم و ششم ابتدایی. راهنمای معلم درس های علوم تجربی پایه دوم و ششم ابتدایی. دانلود : ...
May 12, 2016 - وب سايت تخصصي سوم ابتدايي - دانلود کتاب های درسی و کتابهای کار و راهنمای معلم دبستان(جدید) - با سلام این وبلاگ آموزشی وبرای مقطع ابتدایی ...
Feb 10, 2013 - نمونه سوال فارسی و املا و انشا ششم ابتدایی نوبت دوم ... راهنمای تدریس دروس ششم ابتدایی ... راهنمای تدریس کار و فن آوری (پروژه و طراحی ساخت).

راهنمای معلم کتاب ریاضی سوم دبستان 94-95

bartarin.win/راهنمای+معلم++++کتاب+ریاضی+سوم+دب...
راهنمای معلم کتاب ریاضی سوم دبستان 94 95 فقط مدرسه - کتاب راهنمای تدریس دروس معلّم خوشبختي - دانلود دانلود مستقیم کتاب های درسی مقطع ابتدایی سال …

راهنمای ریاضی سوم ابتدایی - چهارپایه - اخبار سیاسی ، ورزشی

bestparsian.ir/news/راهنمای-ریاضی-سوم-ابتدایی
آموزگار ابتدایی : اول تا ششم - دانلود+فیلم+آموزشی+راهنمای معلم ریاضی+سوم - (کلاس دوم2- دبستان ...

کاملترین راهنمای معلم دروس دوم ابتدایی - آخرین اخبار ایران و جهان

www.zamoune.com/.../کاملترین-راهنمای-معلم-دروس-دو... - Translate this page
کاملترین راهنمای معلم دروس پایه دوم ابتدایی جهت استفاده آموزگاران گرامی ارائه می شود :ا.

کتاب راهنمای تدریس معلم - پایه ی دوم ابتدایی

www.bargozideha.com/.../5b0qv618-کتاب-راهنمای-تد...
کتاب راهنمای تدریس معلم - پایه ی دوم ابتدایی (همه دروس ). قرآن دوم هدیه های آسمان دوم. فارسی دوم علوم تجربی دوم ریاضی دوم. مطالب مشابه : تدریس نگاره ی 1. آموزش پایه ی اول ...

[PDF]قرآن دوم ابتدایی

www.mahdavihrtco.org/.../کتاب%20معلم%20آموزش%...
از اىن رو، درس قرآن در بىن دروس دوره های تحصىلی از اهمىت وىژه ای برخوردار است ..... آموزش قرآن در دوره ابتدایی کُد 6011 و نیز راهنمای معلم آموزش قرآن پایهٔ سوم ...
Jan 14, 2016 - دانلود+کتاب+راهنمای+معلم+علوم+چهارم+دبستان+چاپ+جدید.ht. ..... چهارم چند نمونه طرح درس مختلف از دروس پایه سوم دانلود سوالات دوره ابتدایی نوبت دوم .

راهنمای تدریس ریاضی جدیدالتالیف پنجم دبستان - فایندر بلاگز

www.finderblogs.ir/.../راهنمای+تدریس+ریاضی+جدیدال...
كتاب درسی، راهنماي معلم، زمان بندی تدريس، بارم بندی و طرح درس رياضي هفتم و هشتم ... شامل تمامی دروس پایه دوم و مطابق با آخرین تغییرات کتاب در سال جدید می باشد ...

دانلود کتاب راهنمای معلم ریاضی نهم :: ریاضی نهم

riazi7.ir/.../دانلود%20کتاب%20راهنمای%20معلم%20ری...
۳ مطلب با کلمه‌ی کلیدی «دانلود کتاب راهنمای معلم ریاضی نهم» ثبت شده است - پایگاه جامع اطلاع ... آموزش معلمان- فصل دوم-فایل1, تصویری, دانلود, 13.82 MB, 02/09/94.
توضیحتصاویر بیشترکالاهای مرتبط. نام مؤلف: مرضیه سلطانخواه. چاپ:دوم 1390. حل تعدادی از تمرین‌های کتاب آموزش ریاضی پنجم ابتدایی به روش تمرین.

کتاب راهنمای معلم دوم متوسطه(هشتم) - آموزش ریاضی دشتستان

mathbook.persianblog.ir/.../کتاب_راهنمای_معلم_دوم_م...
منبع: دفتر تالیف کتاب های درسی ابتدایی و متوسطه نظری و سایت ریاضی ... تگ ها: دانلود کتاب درسی ریاضی هشتم ( کامل ) و کتاب راهنمای معلم دوم متوسطه(هشتم) و ...

کتاب راهنمای معلم ریاضی پایه سوم ابتدایی

avayemelal.ir/+کتاب+راهنمای+معلم+ریاضی+پایه+سوم...
پایه سوم ابتدایی - سخت کوشان دانلود کتاب راهنمای معلم علوم سوم ابتدایی سوم دبستان - روش تدریس غریب آشنا معلم - کتابهای راهنمای تدریس مقطع ابتدایی (کتاب ...

کاملترین راهنمای معلم دروس دوم ابتدایی - جوان سایت

iranwiki.net/detail/756675/article/2 - Translate this page
دانلودنرم افزارآموزشی تمام دروس کلاس دوم دبستان - نرم افزار↓ آنلاین · « مقطع ابتدایی ... دوم ابتدایی. کاملترین راهنمای معلم دروس این پایه جهت استفاده آموزگاران گرامی ...

دانلود کتاب راهنمای معلم ریاضی دوم ابتدایی - بازار مطلب

realgame.ir/دانلود-کتاب-راهنمای-معلم-ریاضی-دوم-ابتد...
راهنمای معلم کتب مقطع ابتدایی راهنمای معلم هنر پايه دوم کتاب معلم درس سلامت و ... دانلود ریاضی دانلود ضمیمه کتاب فایل های تصویری راهنمای معلم دوم ابتدایی و ...
کتاب راهنمای تدریس علوم تجربی پایه ششم ابتدایی که شامل دو فصل است. در فصل اول کلیات برنامه علوم و در فصل دوم راهنمای درس به درس آمده است.در فصل اول جایگاه ...
7 كتاب راهنماي دروس سوم ابتدايي راهنماي گام به گام / معلمان تهران. 7 كتاب راهنماي دروس سوم ابتدايي راهنماي گام به گام / معلمان تهران. تولید کننده: انتشارات معلمان تهران

بازار لاین | تدریس دروس ابتدایی

bazaline.com › قیمت های امسال
Apr 27, 2016 - راهنمای تدریس دروس کتابهای مقطع ابتدایی باآموزش و پرورش استان راهنمای تدریس دروس ... کتاب معلم راهنمای تدریس ریاضی و علوم پایه سوم ابتدایی.

پایه دوم ابتدایی - تفریح با ریاضی

managheby.loxblog.com/.../پایه%20دوم%20ابتدایی.h...
Jan 27, 2015 - برای دریافت آموزش الکترونیکی کتاب های دروس ابتدایی متوسطه اول ودوم و پیش ... راهنمای معلم ریاضی دوم و ششم. پيش نويس راهنماي معلم پايه دوم.
در این بخش می توانید ضمیمه کتاب راهنمای درس هنر پایه دوم ابتدایی را دانلود نمائید. ... موسسه آموزشی "اندیشه هامون" (تدریس خصوصی کلیه دروس ( ابتدائی,ششم,هفتم ...

ریاضی سوم راهنمایی تدریس - زیبو

xiboo.ir/ریاضی-سوم-راهنمایی-تدریس.html
کاملترین راهنمای معلم دروس سوم ابتدایی. من فایل کمک آموزشی و روش تدریس ریاضی سوم ابتدایی دو فصل آخر یعنی فصول هفت و هشت رو نرم افزارهای راهنمایی. کاملترین ...
راهنمای گام به گام دروس سال دوم ابتدایی: علوم تجربی، فارسی (بخوانیم و بنویسیم)، هدیه ... کتاب ضروری معلم: مدیریت رفتار با دانش آموز - پیتر هوک، اندی واس، اسماعیل ...
دانلود کتاب راهنمای معلم درس کاروفناوری ششم دبستان(ویرایش شد) لطفا برای دانلود, روی تصویرزیر کلیک کنید. ,دانلود ... پایگاه آموزشی دروس دوره متوسطه اول و دوم ... ::نمونه سوالات متوسطه دوم .... سوالات امتحان نوبت اول دی ماه شیمی دوم ریاضی (سری سوم) ...
راهنمای معلم ریاضی سوم ابتدایی - - دهنو سرزمین مهر و عطوفت و بندگی.
Dec 30, 2015 - سوالات ریاضی ششم ابتدایی نوبت دوم 40 صفحه استاندارد سازی شده ... راهنمای تدریس ریاضی کلاس ششم ابتدایی, <-blogabout->, پایگاهی برای .

راهنمای معلم علوم دوم ابتدایی - دیوآنلاین

www.divi.ir/راهنمای-معلم-علوم-دوم-ابتدایی/
راهنمای تدریس دروس کتابهای مقطع ابتدایی. راهنمای معلم کتب مقطع ابتدایی; راهنمای معلم ... هاي اول و دوم و ... علوم تجربي(دوم ...بیشتر.
Sep 6, 2012 - کتب روش تدریس(راهنمای معلم) ... باسلام دراین تایپیک روش تدریس ریاضی جدیدالتالیف پایه دوم ابتدایی برای علاقه مندان قرارمی گیردقسمت های ...
Oct 19, 2012 - روش تدریس فارسی دوم ابتدایی کتاب جدیدالتالیف - انواع نکات آموزشی - معلــــــــــــــــــــــــم بــــــــــــــلوچ (-_-) ... دوم ابتدايي برنامه ي ملي. نوشته شده ... محتوای الکترونیکی برخی دروس ... راهنمای درس به درس علوم تجربی پایه دوم (جدید).

دانلود روش تدریس فارسی اول ابتدایی - رویال

royalfm.ir/دانلود+روش+تدریس+فارسی+اول+ابتدایی....
... 7 فايل 8 فايل 9 راهنمای تدریس فارسی پايه سوم ابتدايي فايل اول فايل دوم ضمیمه کتاب تربیت بدنی دوره ابتدایی ویژه ... کاملترین راهنمای معلم دروس سوم ابتدایی.

طرح درس ابتدایی

rezap502.epage.ir/fa/module.content_Page.52.html
تقدیم به معلمان و دانشجویان محترم. نوشته های زیر زکات ... 18 درس از کلاس سوم با روش تدریس اعضای تیم. 5 روش تدریس برای ... سایر دروس ششم ابتدایی. مقایسه عددها - ...
Sep 23, 2012 - دسته بندی : آموزش درس به درس ریاضی پایه دوم برای معلمان، ﺭﻭﺵ ﺗﺪﺭﻳﺲ .... راهنمای کل دروس کتاب بخوانیم پنجم ابتدایی · راهنمایی تدریس ریاضی اول ...

روش تدریس راهنمای معلم کتاب ریاضی نهم

chifeed.ir/روش-تدریس-راهنمای-معلم-کتاب-ریاضی-نهم/
May 1, 2016 - ویدیو آموزشی راهنمای تدریس ریاضی نهم توسط دفتر برنامه ریزی و تالیف .... و راهنماي معلم دبستان 95 نمونه سوال ریاضی (آزمون مدادکاغذی سوم ابتدایی) ...

معمای فهم کتب ششم ابتدایی

www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=233465
Jan 3, 2013 - به گفته وی، سایت دفتر تالیف و چاپ سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش و پرورش مبانی راهنمای معلم دروس ششم و دوم ابتدایی که جدید التالیف هستند را ...
Jul 19, 2013 - دانلود کتابهای پنجم وششم دبستان به همراه راهنمای معلم - ا ند یشه ها (علمی -آموزشی ) - چشم ها را باید شست جور دیگر باید دید - ا ... ((پایه دوم ابتدایی ) (1).

روش تدریس هدیه هایاسمانی دوم ابتدایی - نوآوری و خلاقیت - ایباس

noavari.ebas.ir/روش-تدریس-هدیه-هایاسمانی-دوم-ابتدای...
روش تدریس بخوانیم و بنویسیم پایه ی دوم دانش آموزان ابتدایی معلمان بخش دوم ... راهنمای تدریس دروس کتابهای مقطع ابتدایی راهنماي درس هنر پايه هاي اول و دوم و سوم ...
راهنمای گام به گام ریاضی ششم فصل هشتم 92 · بانک سوالات درس ... علوم ششم ابتدایی · راهنمای معلم درس ریاضی پایه ششم ... آزمون عملکردی درس ریاضی دوم ابتدایی -91.
Mar 2, 2013 - ریاضیات الفبای کتاب آفرینش - راهنمای معلم پایه دوم و ششم ابتدایی درس ریاضی - راهنمای معلم پایه دوم و ششم ابتدایی درس ریاضی.

دانلود طرح درسهای تمام درس های اول دوم سوم چهارم پنجم ابتدایی بایگانی ...

pixmodel.ir/.../دانلود-طرح-درسهای-تمام-درس-های-اول-دوم-...
Jan 15, 2016 - دانلود نمونه سوالات دروس ابتدایی پایه ششم پنجم چهارم سوم دوم … .... دانلود کتاب راهنمای معلم و روش تدریس مطالعات اجتماعی چهارم ابتدایی چاپ۹۴-۹۳ …

دانلود کتاب ریاضی دوم دبستان - کمپ آزاد

www.freecamp.ir/.../دانلود-کتاب-ریاضی-دوم-دبستان....
کد کتاب: 6 سال تحصیلی: 94-95 دوره تحصیلی: دوره آموزش ابتدایی›پایه دوم دریافت فایل کامل کتاب: ... کتاب معلم راهنمای تدریس ریاضی و علوم پایه سوم ابتدایی.

دانلود کتاب راهنمای معلم ریاضی دوم ابتدایی - depp

depp.ir/دانلود-کتاب-راهنمای-معلم-ریاضی-دوم-ابتدایی....
برای دانلود روش تدریس ریاضی پایه دوم ابتدایی بر روی لینک های زیر کلیک کنید. ... دانلود کتاب راهنمای معلم ریاضی چهارم ابتدایی جدید التالیف چاپ9493 موضوعات ...
جدول دروس و زمان دوره دوم دبیرستان ... كتاب معلم (راهنماي تدريس) رياضي پايه پنجم ابتدايي .... برچسب‌ها: راهنمای معلم, راهنمای معلم پایه دوم, راهنمای معلم پایه ششم.

خلاصه دروس دوم ابتدایی

www.asemankafinet.ir/tag/خلاصه+دروس+دوم+ابتدایی
کلیه مطالب مربوط به پایه اول ابتدایی کلیه مطالب مربوط به پایه دوم ابتدایی ... آزمون عملکردی کلیه دروس اول ابتدایی ..... پیش نویس راهنمای معلم علوم ششم (۷ درس اول).
لطفا راهنمای تدریس ریاضی دوم دبستان فصل پنجم و ششم و هفتم را در سایت . .... کاملترین راهنمای معلم دروس پایه سوم ابتدایی جهت استفاده آموزگاران گرامی ارائه می شود : ...
كتاب معلم(راهنماي تدريس) رياضي دوم · كتاب معلم(راهنماي تدريس) رياضي ششم · پيش نويس كتاب ... مجله آموزش رياضي(شامل روش تدريس سالهاي دوم و ششم ابتدايي).

اهداف ریاضی دوم ابتدایی

kh48.vcp.ir/0.../250249-اهداف-ریاضی-دوم-ابتدایی.htm...
دارای مدرک کارشناسی ارشدبرنامه ریزی آموزش و24 سال سابقه درپست های آموزگاری ،مدیریت مدارس، معلم راهنما ومدیریت مجتمع های آموزشی وپرورشی. سابقه ی کاری:.
ضمیمه کتاب تربیت بدنی دوره ابتدایی ویژه معلمان پایه دوم - 53/7 نام کتاب : ..... ✓ﻣﺤﻮرﻳﺖ ﻗﺮار دادن ﻣﻔﺎﻫﻴﻢ ﮐﻠﯽ و واﺣﺪﻫﺎی درﺳﯽ ﺗﺮﺑﻴﺖ ﺑﺪﻧﯽ در ﻫﺮ ﭘﺎﻳﻪ ﺑﺮای ﺗﻠﻔﻴﻖ ﺑﺎ ﺳﺎﻳﺮ دروس در ﻫﺮ ﭘﺎﻳﻪ.
May 12, 2016 - لوح فشرده ی کتاب گویای دروس پایه ی دوم ابتدایی یا نرم افزار آموزش قرآن این . ... معلم نوین - دانلود راهنمای معلم کتاب ریاضی پایه دوم ابتدایی.

[PDF]آموزش قرآن دوم دبستان - رادیو قرآن

radioquran.ir/my_doc/.../kole%20ketab%201-2.pdf
لوح فشرده ی کتاب گویای دروس پایه ی دوم ابتدایی یا نرم افزار آموزش قرآن این پایه را، .... ضمناً این دستورالعمل در کتاب راهنمای معلم آموزش قرآن پایه ی دوم ابتدایی )کد ...
... های ۲۰ و ۲۱ و ۲۲ نمونه سوال پیام های آسمان ... دانلود راهنمای معلم کتاب جدید مطالعات اجتماعی پایه ی سوم ابتدایی ۹۳- ۹۲٫ ششم . ... فقط مدرسه - کتاب راهنمای تدریس دروس.

دانلود راهنمای معلم ریاضی سوم دبستان | کلاس ما

classma.ir/tag/دانلود-راهنمای-معلم-ریاضی-سوم-دبستان/
 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
دوم
آموزش تصویری دروس کامل دوم دبستان(اورجینال)

آموزش تصویری دروس کامل دوم دبستان(اورجینال)

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته درسی




ش.م:155/54295
آموزش چند رسانه ای دروس کامل “دوم دبستان“
شامل دروس:
بخوانیم و بنویسم – ریاضی – آموزش قران – علوم تجربی – هدیه های آسمان و تعلیمات اجتماعی
بر اساس آخرین تغییرات کتب درسی !
برترین مجموعه اموزشی بر اساس اخرین استانداردهای اموزشی
- آموزش کلیه دروس به صورت چند رسانه ای
- شامل درس های بخوانیم و بنویسم – ریاضی – آموزش قرآن – علوم تجربی – هدیه های آسمان و تعلیمات اجتماعی
- مطالب اموزشی جنبی مانند بیشتر بدانیم – نکته – فعالیت و …
- ارائه تمرینهای مختلف پس از هر درس برای ارزیابی دانش اموز
- بازی هیا جذاب – رنگ آمیزی – نقاشی – لطیفه – شعر و سرگرمیهای متنوع برای تنوع بخشیدن به کار
و بالا بردن سطح یاد گیری
- آموزش کلیه دروس توسط برترین مدرسان

روش خرید: برای خرید آموزش تصویری دروس کامل دوم دبستان(اورجینال)، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

فروشنده: تک

قیمت: 18,800 تومان


روش خرید: برای خرید آموزش تصویری دروس کامل دوم دبستان(اورجینال)، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش تصویری دروس کامل دوم دبستان(اورجینال)

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 29
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 35
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 23
  • بازدید سال : 17,172
  • بازدید کلی : 71,666
  • کدهای اختصاصی